måndag 10 mars 2008

Guud va kul!!!

Hej alla glada bloggläsare!!!

Vet inte riktigt var jag ska börja...

Missade seminarium två pga. att jag var på en underbar semester i Thailand, men min käre vän Kerstin har uppdaterat mig om allt som hände!!!

Sedan skulle jag gå på min första workshop (bildhantering i word) men insjuknade tyvärr i magsjuka "snyft" men men så kan det gå...

Men sedan kom dagen för min allra första workshop (vandring bland lärresurser på nätet för pedagoger). Det var verkligen lyckat, intensivt men mycket lärande, det finns så mycket på nätet som man inte vet om, så mycket hjälp man kan få till sina teman man har under terminerna! Det blev mycket för min lilla hjärna att lära, men när man kom hem och satte sig i lugn och ro föll allt på plats... Stötte på något som jag kommer använda mig mycket av "tankekartan", som var lättanvänd och bra. Det var verkligen roligt, lärande och spännande på min första workshop.

Nu ska jag gå in och kolla om det finns några platser kvar till den workshop jag missade...

Ha det bra alla glada!!!

Inga kommentarer: